مسيج سركارى سرى 5
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

زندگی بر 3 ركن است

اصلا عاشق نشو

اگه عاشق شدی برای معشوقت بمیر

اگه مردی خاك بر سر بی جنبت

 

 

 

برداشتن قدم های بزرك در زندگی پاره شدن خشتك را در پی دارد

 

 

 

در شب تاریک گر نتوانی شوی خورشید لااقل مهتاب باش گر نتوانی شوی مهتاب لااقل آن کرم شب تاب باش

 

 

 

همیشه تو را در نفس هایم احساس میکردم،تو همیشه همراهم بودی،علت جدایی تو از من،من بودم،ای کاش فین نکرده بودم!

 

 

 

یك بار بهت گفتم دوست دارم، هزار بار گفتم خدایا غلط كردم


 

تو خیلی با ارزشی! نه به خاطر خودت به خاطر این که بدنت به اندازه کافی شامل: سولفور برای کشتن تمام شپش های بدن یک سگ، کربن برای ساخت 900 مداد، پتاسیم برای آتش زدن یک توپ فوتبال، چربی برای ساختن 7 قالب صابون، فسفر برای درست کردن سر 2200 کبریت و آب برای پر کردن 10 تنگ داره. تو اون کله پوکت که چیزی نیست مردم ازش استفاده کنن، حد اقل بمیر که یه نفعی به کره زمین برسونی

 

 

 

 

اختفوایاایهاالذین لایتمسمسون(تف بر شما ای كسانی كه اس ام اس نمیدهید)


 

 

همیشه به فکر تو ام در قلب من جا داری قلب من شده گاو داری


 

 

اگه میدونستی دستای من چقدر به دستای گرمت نیاز داره هیچ وقت اونا رو تو دماغت نمی كردی


 

 

الهی شمع بشی، پروانه شم، دورت بگردم ... بعدش فوتت کنم، خاموش بشی، هر هر بخندم


 

 

اگر روزی به یادت گریه كردم .... بدان آن روز پیازی رنده كردم

 

  

 

 

 

سلام نیما جان ، من فردا میام در شرکتت ببینمت. همیشه به یادتم و دوستت دارم

.

.

عزیزم وقتی می بینی اس ام اس مال تو نیست تو غلط می کنی اونو تا آخرش می خونی

 

 

 

 

یه توصیه: وقتی تو خودت فرو میری حتما بینیتو بگیر آخه خیلی بو میدی

 

 

 

 

خرس ها با یک ظرف عسل خر می شن . اسب با چند حبه قند . طوطی با تخمه . سگ با استخوان . راستی تو هنوز موز دوست داری

 

 

 

 

مهم نیست كه دلت دریا باشه یا بركه، مهم اینكه كه نزاری كسی توش جیش كنه

 

 


هرگز ندیدم برلبی لبخند زیبای تو را .. هرگز نمیگیرد كسی در قلب من جای تو را ... هیجان زده نشو ! پشت یه كامیون نوشته بودن

 

 

 

یکی دلش برای ماهی می سوزه یکی برای ماهیگیر ولی هیشکی دلش برای تو که سر قلابی نمی سوزه




:: موضوعات مرتبط: sms سركارى , ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 17 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: